Branża fitness - jak mówić o sobie jako trenerze personalnym

 Pomogę Ci osiągnąć Twoje cele, oferując Ci trening osobisty i coaching żywieniowy, które pomogą Ci osiągnąć Twoje cele fitness i żyć lepiej, zdrowiej.

Jestem ekspertem od treningu personalnego i szkolę klientów według ich potrzeb i celów, a pracowałem z tysiącami! Zostałem doceniony w całym kraju za moje zaangażowanie w pomaganie klientom w osiąganiu ich celów i mogę pomóc Ci osiągnąć to samo.

Można też tak:

Mam na imię Anna i jestem certyfikowanym trenerem personalnym, specjalistą wyczynów sportowych i kondycji oraz certyfikowanym trenerem personalnym. Moje doświadczenie obejmuje treningi, opracowywanie i wdrażanie planu treningowego, aby pomóc sportowcom, sportowcom i osobom fizycznym osiągnąć ich cele fitness. Wykorzystuję swoje szkolenie i wiedzę, aby pomóc klientom poprawić ich wydajność, zmniejszyć kontuzje i zoptymalizować ich zdrowie. Współpracuję z Tobą, aby opracować Twój program treningowy i cele zdrowotne. O moim programie: Moje podejście do treningu to podejście oparte na nauce, które, jak udowodniono, poprawia wydajność, zaopatrzenie organizmu w składniki odżywcze i zmniejsza kontuzje. Dla osób pragnących odchudzić się przygotuję efektywny program treningowy oraz dietę.

 

https://koktajl-z-siemienia-lnianego-na-odchudzanie.waw.pl/

Komentarze

Popularne posty z tego bloga